tirsdag 28. august 2007

"mamma... ehh"

Etter en dag med MASSE tenking, så prøvde jeg å roe ned nervene litt og bare hoppet i det! Jeg sa det ansikt til og ansikt... "mamma..ehh.. jeg tror du vet det.. men er ikke sikker på om det vet det heller... Jeg liker bare jenter, mamma!" "så den påmeldingen til jakten på kjærligheten blir det ikke noe av" (ene bonden bor like borti her) Vet ikke helt hva jeg skal si om responsen... Hu ble ikke glad, men ikke sinna heller... Men hu sa iallefall at hu hadde tenkt litt på det. Vet ikke hva jeg selv skal gjør nå..! får iallefall pustet lettet ut, men venter spent på om det endrer det forholdet mellom oss to som endelig har blitt bra...! er vel som andre ting at man må ta tiden til hjelp med dette også!


Jeg ble ikke arveløs iallefall hehehehe

Ingen kommentarer: