fredag 24. august 2007

Tankene mine...

Hvordan kan man VIRKELIG slappe av??

Mange ganger legger jeg meg på sofa`n for å slappe av..
men gjør det ALDRI uten å ha tv`n eller musikk på...
pga hjernen klarer ikke å slappe av!!!

Den løper av gårde.. løper innimellom maraton.. innimellom føler jeg den hadde vunnet maratonet*leR* men godt det ikke er maraton for hjerneceller egentlg. gud så slittsomt!!

Mye av tankene som kommer opp er egentlig hakking på meg selv.. rettere sagt dritt slenging.
Jeg VIRKELIG prøver å stoppe!! og blir møkk sliten av den tenkinga og av all den driten jeg synes om meg selv.
Når noen sier fine ord til meg så. Så tror jeg dem.. jeg skjønner de mener det (de aller fleste iallefall), men jeg klarer VIRKELIG ikke å se hva de ser!! jeg synes det er trist og tøft. Og noen ganger når noen sier: så pen du er! Så lurer jeg på om personen har noen baktanker osv..!
Jeg vil så gjerne tro dem... Det er vondt å hate seg selv og ikke like i det hele tatt det man ser i speilet.

Grunnen for at jeg er sånn? Det er takket være mine x og mamma.. og noen andre folk!
Mamma og jeg har nok kanskje ryddet opp i forholdet vårt.
men hu har satt sine spor som de andre. TAKK for det dere har gjort mot meg!!!!

Ingen kommentarer: