tirsdag 16. oktober 2007

min raske bergen tur



Da er Bergen turen over... Ble MYE rot før turen, ble en bra tur.. Rett etter jeg hadde bestilt påfyllings time i Bergen, heiv ei vennine seg med... så jeg bestilte togbillett for 2 personer. MEN en uke senere kunne vennina mi ikke det pga penger.. så slang bestevennina mi seg med... men 2-3 timer før toget skulle gå så fant jeg ut at jeg hadde bestilt natt tog den 8 okt, ikke 7 okt!!!! så det endte med at vi dro på Oslo s og gardemoen... men det var dyrt å finne en annen mulighet gitt. Så bestevennina mi kunne ikke være med den 8 pga jobbing.. Mandag morgen ringte jeg Lets buzz.. og Thomas var så utrolig snill at han kunne det FØR åpningstid på tirsdag!! Da slang ei ny vennine med... men da 5 timer før toget skulle gå fikk jeg mld om at hu var sjuk... så det endte med at jeg dro alene..... På toget opp fikk jeg jo 2 seter, 2 tepper, 2 puter osv....*S* Det var KJEMPE KALDT når jeg kom fram til bergen kl 7 tirsdag morgen... Thomas var som alltid utrolig flink!!!!! og han tegnet også forslag til påbygging av jentetegnet mitt... Usikker om jeg skal ta den... men så utrolig bra service som de har på den studio`n har jeg aldri vært borti før!!! Etter det.. ble det SHOPPING men å finne scrappebutikkene var UMULIG! men cubus hadde -30% salg pga de vant kampen dagen før...*leR* Alt i alt var det en kjempe koselig tur... var digg å komme unna. Nydelig vær og greier Langt å dra for en tattoo... men helt klart verdt det!!!!

2 kommentarer:

?? sa...

Hei!!!!
Flott blogg du har..
Stilige tatoveringer..

Elisabeth sa...

Ja, Lets Buzz i Bergen er favorittstedet mitt når det gjelder å ta tatoveringer! ;) Utrolig bra service, og kjempedyktige folk som jobber der!! ;D Stilige tatoveringer du har :) Ikke noe jeg kunne hatt, men så vil jeg kun ha tatoveringer jeg tegner selv jeg da.. :P